ח"כ דנון על הדיון בהאג: "מתקפה אנטישמית בכסות משפטית"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ דנון על הדיון בהאג: "מתקפה אנטישמית בכסות משפטית"

ח"כ דני דנון התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן והתייחס לדיון מחר בבית הדין בהאג נגד ישראל: "מתקפה אנטישמית בכסות של בית משפט. אין שום עילה משפטית לתביעה הזו, היינו צריכים להגיש עתירה נגד דרום אפריקה ואיראן לאנטישמיות ותמיכה בטרור"

דני דנון צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ דני דנון שוחח עם אבי מימרן הערב ב'מהדורה המרכזית' והתייחס לדיון הצפוי להתקיים מחר בבית הדין הבינלאומי בהאג: "יש פה מתקפה אנטישמית בכסות של בית משפט. ברור שאין שום עילה משפטית לתביעה הזו. אנחנו היינו צריכים להגיש עתירה נגד דרום אפריקה ואיראן על אנטישמיות ותמיכה בטרור".

על השופטים בהאג: "אני מכיר אותם לא מהיום, אחד מהם היה שגריר לבנון באו"ם שמעולם לא פיספס שום הזדמנות להביע עמדה אנטישמית נגד ישראל. אני חושב שאנחנו נגיע מחר מוכנים לדיון, אם ייקבע דיון נוסף לעוד מספר חודשים נסתדר, מקווה שלא יוציאו צו מניעה מיידי להמשך הלחימה".

לדבריו: "מה שעשינו בתחילת המלחמה היה צריך להימשך עוד. היקפי התקיפות, פינוי האזרחים. הירידה בעוצמת הלחימה משדרת לאויבנו שאנחנו לקראת סיום המלחמה, אבל קבענו את המטרות שעוד לא הושגו. אני קורא לקבינט המלחמה לשקול שוב את המעבר לשלב השלישי במלחמה".

האזינו



0 תגובות